środa, 7 października 2015

I Ty możesz zostać B O H A T E R E M !






CZEŚĆ ! 

Jest to mój pierwszy wpis mam nadzieje ze nie ostatni! :)
Na początku opowiem coś o sobie.
Mam 21 lat (czuje się na dużo mniej) interesuje się dobrą książką, uwielbiam książki które pozwalają nam przenieść się do innego świata :)
Interesuje się również fotografią, robiłam kiedyś zdjęcia... I mam nadzieje wrócić do tego :)
Poświęcam najwięcej wolnego czasu na swoje włosy, mam na och punkcie bzika :o .
Lubię jazdę na rowerze, a najbardziej takie długie dystanse.. ale i pogoda się zmienia więc rower odstawiam na bok :)
Tyle o mnie, z czasem będzie więcej mnie tu.


Dzis chce napisać o czymś, co ma jednak znaczenie dużo większe niż moja osoba .
Zapewne chociaż raz ktoś usłyszał o
DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych PolskaWłasnie i Ty możesz zostać BOHATEREM ! 

http://www.dkms.pl/pl/zostan-dawca - o właśnie tu możesz sprawdzić czy możesz zostać dawcą. (dosłownie chwilka)
Jeżeli nie możesz zostać dawcą, bo na przykład nie przekraczasz 50 kg, a chciałbyś pomóc to :

Ja niestety nie mogę być dawcą, a możesz mi wierzyć lub nie, bardzo bym chciała oddawać krew, być dawca szpiku. 
Więc pomagam tak jak mogę, podając taka informacje dalej i zachęcaniem ludzi.

"Prawdopodobieństwo znalezienia odpowiedniego Dawcy niespokrewnionego dla Pacjenta jest bardzo wysokie i wynosi 1: 20000 do 1: kilku milionów. Im więcej potencjalnych Dawców się zarejestruje, tym więcej szans na uratowanie życia dla chorych cierpiących na raka krwi. 

Ty też możesz podarować komuś szansę na nowe życie! Zarejestruj się jako potencjalny Dawca komórek macierzystych." 


Eh... niestety w Polsce co godzinę ktoś dowiaduje się, że ma białaczkę, czyli nowotwór krwi
Tę diagnozę słyszą rodzice małych dzieci, młodzież, dorośli. Bez względu na wiek – każdy może zachorować. 
Na szczęście każdy może też pomóc. Dla wielu chorych jedyną szansą na życie jest przeszczepienie szpiku lub komórek macierzystych od niespokrewnionego Dawcy. 
Pomagajmy, pamiętajcie tyle ile dajemy od siebie tyle wraca do nas z powrotem !  Dziś możemy pomóc komuś, kto czeka na nasza pomoc... ale nigdy nie wiadomo czy to jutro my nie będziemy potrzebować pomocy.

Uważam że największą nagrodą, za pomoc komuś jest UŚMIECH i świadomość że dzięki TOBIE może ŻYĆ DALEJ !! :))

Mam nadzieje, że ktoś to przeczyta i zarejestruje się i będzie o to TAKIM SUPER BOHATEREM ! :*
Ściskam mocno, Dominika ! :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz